rsm_0026 Arkadaşlar dogum yaptm ama karnım biraz kaldı sar dediler sardım önce dikişlerm şişti gibi oldu agrı yapınca yeniden açtm norml dogm snrası karına yapılan herhngi bir işlem varmı veya ne kadr zmn snra karn baglama veya korsemi takıyorlar napıyorlar
Ozcifci rsm_0026 normal doğumda karında dikiş olmuyorki neresi şişti anlamadım ben ilk gün sardım hiç bişey olmadı ama öyle hemen inmiyor karin dogumdan 2ay sonra spora başladım bebegim 7 aylikkende diyete başlamıştım ve karnım dümdüz olmuştu
Ilkmeyvem rsm_0026 hanımefendi konu başlığınız normal doğumda demişsiniz normal doğumda karında nasıl dikiş oluyor vajinal dikiş şişti diyorsan bunun karnınızı bağladığınız için olduğunu sanmıyorum ölçülerinize uygun korse tercih etmelisiniz
rsm_0026 Ilkmeyvem gayet net bir açıklama yapmışım norml dogum sonrası karın kalması yazmışım bence siz yazdıklarımı algılayamamşsnz postuma ilginiz için teşekkür ederim .
rsm_0026 Serap_kartal5 nasıl bir korse terch etmeliyim sadece karın korsesi olanlar mı olmalı sizce bir öneriniz varmı memnun kaldıgınız
Serap_kartal5 rsm_0026 rsm_0026 Çelik balenli lateks korse var netten araştır iki türlüsü var kullananlar çok memnun bende bundan alacağım 🥰