Aysin_Tugrul Arkadaşlar merhaba 10 haftalik hamileyim ve dunden beridir karin bolgemde yumru seklinde sislik farkettim. Pazartesi doktor kontrolum vardi eger aksi bir durum olmus olsaydi farkederdi diye düşünüyorum. Sizdede boyle bir durum oldu mu?
deletedmom6295 Aysin_Tugrul bebeği erken mi hissetmeye başladınız ben 13-14. haftada o yumruyu gördüm giderek de büyüyor 😊
Aysin_Tugrul deletedmom6295 peki sizin ki bebek mi. Yarin doktoruma gidicem umarim bebektir baska birsey degildir
Aysin_Tugrul deletedmom6295 ben 10 haftanin icinde iken hissettim. Acaba zayif oldugumdan veya ic karnim dar oldugundan dolayi mi erken farkettim. Çünkü farketmeden birgun once doktora gittim eger birsey olmus olsaydi ultrason da gorurdu diye düşünüyorum
2bebisannesi Merhaba kızlar sizin bu sorununuz da Bi sıkıntı çıktı mı aynı durum bende de var aynadan Bakınca kasıgımın üst kısmında sol tarafta Bi cıkıntı görünüyor şişlik korkuyorm