Ozgamzeoz Adetime 5 gün kaldı şuanda kasık ağrım var beyaz akıntım ve çok azda göğüsüm acıyor acaba hamile olabilirmiyim ?
fyznrilter Ozgamzeoz Test yapmadan bilemezsin cnm. Normal adet zamanında da aynı şeyler olabiliyor ama adet zamanın değil ise bence ya kendin eczaneden bir test al yada sağlık ocağında kan tahlili ver öğren 🤗
Fatma_4224 Ozgamzeoz adet gununu bekle canım hamile de olabilirsin regl belirtisi de olabilir cok fazla umutlanma bendede gogus acısı var ama sevinmemek daha doğru olur sanırım
zeliss96 Ozgamzeoz bende adetime 3 gün kala test yaptım baya silik bi çizgi çıktı bence bekleme yap 🤗
Denizyildizii Ozgamzeoz belirtiler varsa erken değildir. Hcg hormonu yüksekliği belirtiye sebep olur. Buda idrarda çıkar. Eğer çıkmazsa hamilelik belirtisi değildir
Ozgamzeoz Denizyildizii ya ben daha önce gebe kaldım aynı böyle belirtilerim vardı adetimin gecikmesinden sonra test yapmıştım o teste bile silik çıkmıştı o yüzden şimdi çıkmaz diye yapmıyorum