Asyachngr Kızlaaarrrr 17+3 üm ve az önce ilk defa karnımda pıt diye bi hareket hissettim kalp atar gibi ilk hareketini hissetmiş olabilir miyim acaba 🥲🥲
Kbra240 Asyachngr evet canim hareket etmiş bende ilk öyle hissettim sen bekle daha ne hareketler hissettirecek bebis sana inşallah 🌸🤗
slnacar Asyachngr dünyanın en güzel hissi bence 🥺 benim ilk gebeliğim ikizler 16+4 dün çok yoruldum gece böyle kasıklarımda pıt pıt hissettim siz tam nerde hissettiniz , gaz diyen çok oluyor ama net hissettim yani farkı
llFatma Asyachngr sırt üstü yatın daha net oluyor benim de öyleydi sonra tekme geçecek şimdi kayma aşamasındayım 🤗
Kbra240 Asyachngr evet ilk kez hissedince çok tuhaf oluyor insan ben tam o an annelik duygusunu hissettim diyebilirim 🤗
Asyachngr slnacar kontrole gittiğimde hep sol kasığımdan bakıyor doktor sanırım o tarafta bende o tarafa yakın hissettim ama gaz değildi tekme gibi hissettim resmen saniyelikti ☺️
Asyachngr llFatma sırt üstü çok dinledim dikkatlice ama hissetmemiştim önceden bugünde hissetmeden önce çikolata yedim baya acaba ondan mı hareket hissettim dedim kendi kendime ☺️
slnacar Asyachngr bunu duyduğuma sevindim benimde öyle , soldan pıt pıt hissettim biri daha afacan ondan geldi galiba tekmelerini de hissederiz inşallah 🙏 😅
Serayyurtsever Asyachngr aynen bebekler çikolataya bide eksiye fazla tepki veriyorlar. Bende akşam tatlı yedim. Kıpır kıpırdı cimcime. Sırt üstü yatınca bide sol tarafa yatınca çok hareket ederlermis