Avbmert38 23 haftalik gebeyim. 2 haftadir her gece dişim ağriyor. Bugun dişciye gittim 20lik disinin cekilmesi lazim dedi. Cek kurtul sadece 1 tane iğne yapilacak bebegine zarari olmaz dedi ama icime sinmiyor..bu konuda tecrubesi olan var mi
2cucukanasi Avbmert38 ben ilk gebeliğimde çektirdim doktorumda izin vermişti doktorunuza danışın çektirin bence acı çekmekten iyidir
Miniktosbaa Avbmert38 walla ben dayanamadım çektirdim o sancıyı çekmektense hamileydim hiç bişi olmadı
RumeysaNur34 Çekilmez doktor onayı olsada bazı diş hekimleri hamileleri riske atmamak için almıyorlar
Mehparesultan Avbmert38 canım dışım yüzünden 2 kutu antibiyotik kullandım 20 lik dış de aldırdım rontgende çektirdim mecburen dayanamadım çünkü kendi doktoruna danış ona göre imzalı kağıt veriyor nasıl anestezi kullanacaklarını söyler ona göre hareket et ben yemek bile yiyemiyordum agridan
mercimeginannesiiii Avbmert38 3. Aydan sonra doktorunuzun izni dahilinde çekilebiliyor. Eğer ağrınız çoksa ve riskli gebelikte değilse çektirmeyi düşünün derim.
rojda2121 Avbmert38 ben hamileliğimin basında cektirdim hatta oncesinde antibiyotik kullandım bunları yaparken meger hamileymisim bi sorun olmadı 👀