Birbenbirbebek valla o ye doğa bezlerini sakın stok yapma öyle abartıp çünkü ilk 20 gündee o kadar hızlı gelişiyoki bezleri fazla alıpta elinde kalmsın ben ilk kızımda yeni doğan paketinde 3 tane kullandım mesela 10 peket trend yolda kampanya vardı almıstım geri kalanlanlar artik baktım iz yapıyo bide kaka dışarı kaçıyo bende doğum yapacaklara dağıttı gitti 6 paket bez b.k yoluna