Cismmpoyraz48 Esrasena bnm bi anda glmedi hafif hafif kasık ağrılarım oldu snra suni sanciyla dogum yaptm
tgcaty Esrasena bn ilkinde ne agrı çektim ne sancı hiç belirtim yoktu uzanıyordum birden pıt dye bse cıktıgını hssettim ve o gece butun suyum aktı yuruyerek grdim bebegmle çıktım :) yalancı sancım bile hiç olmamıştı
Tosbagam Sancım yoktu adet olacakmışım gibi karnım ağrıyordu. Kendisi sancı oluyormuş. Suni ile doğum yaptım
Esrasena Cismmpoyraz48 Benim bugün günü doldu,2 gündür ağrım yoktu öğleden sonra biraz başladı ama ne biliyim 😔
Cismmpoyraz48 Esrasena ozmn yavaş yavaş gelio işte ne güzel cnm stres yapma derim az sancida hmen dogum başlamaz biraz bekletir 😊
Tosbagam Sen kendini kasma normal doğum olsa bile doktor kontrolündesin ve o filmlerdeki dizilerdeki gibi olmuyor.
Esrasena tgcaty Ay keşkeee,verilen günmüydü peki ? Benm bugun tam doldugu doktorun ve uygulamanın verdgı tarıh
tgcaty Esrasena normal olacak diye bekliyorduk 37+6 da akşam suyum geldi açılma sancı hiç yoltu bebek nefessiz kalacaktı suyu kalmamıstı içeride hastaneye gttim 1 saat snra doguma grdim szeryan oldum
Esrasena tgcaty Benim nişan geldi geçen hafta ,su geldi ,sadece ağrım var bugün,sanki ılık ılık ağrı vuruyo belimden