Güzel hamişlerim selam su anda 31.haftadayım cumartesi günü gidip calısabilir raporu alacağım ancak sadece 34.haftaya kadar çalışmak istiyorum. yaptığım iş gerçekten artık cok stresli olmaya başladı hem eksik kişi çalışıyoruz hem de aksam 8 e kdar çalışıyorum dayanamıyorum artık ve 34 te çıkmak istiyorum sanırım bunu yapabiliyoruz değil mi