Arkadaslar ben belediye de calisiyorum.Dogum sonrası kullanacağımız haklarla ilgili bir bilgi edindim.16 haftalık devlet izni bittikten sonra ilk çocukta 60 gün ikinci çocukta 90 gün kadar yari zamanli çalışma şekli varmış maasin yarisini iskur yarisini isveren karsiliyormus bunu kullanan var mi