Elcnbykckr cerent simdi yenidoğan bebek 2saatte bir acıkır sarılık vs olmasın diye beslemen lazım sütün yoksa mecbur mamaysa dediğim saat aralıklarında besliceksn
07-02-2019 cerent sutum gelmıyor demıssınız ben dogum yapalı 5 gun oldu sutte alıyor az o halde 30 ml wer ddı cocuk doktoru 2 saattte bı bıde kılosu ne kadar bebegın onada bakıyorlar
cerent Elcnbykckr Elcnbykckr tesekkur ederim.malesef sutum gelmiyor.yara oldu kabul bagladi ugrasmaktan sariliga cevirmesin diye mecburen aldik.yek seferde 30ml icti doydu.aaat basi vereyim ben ozman
cerent 07-02-2019 yok hic gelmedi majvoldu sıkmaktan yara icinde oldu bide:( sarilik olmamasi icin mama aldm.
cerent 07-02-2019 2700 dogdu.1 kere kala yapti. 2. gun ne kaka ne cıs hep wmzirdim ama süt yok.2400 ile ayrildik hastaneden
07-02-2019 cerent 2 saatte 1 mutlaka werın sarılık olmaması ıcın hem doysun bebıs sıksık emzırın sut yapan seyler tuketın bn kımyonlu rezene cayı bıde promalt tuketıyorum beslenmeme. Dıkkat edıyorum maddı olarak alabılırsenız tawsıye ederım