Dün itibari ile tam 12 hafta olduk 🙊ama güne pek güzel başlamadım bu zamana kadar bulantı vs hiç birşey yaşamadım taki sabah bulantıyla kusmayla baş ağrısıyla uyanana kadar ve bugun sol yumurtalığımın olduğu bölgede arada bir batma hissi oluyor nedeni nedir sizce normalmidir bu batma hissi falan🤔