tugbaa_g hamileliğimden önce kahve aşığı bi insandımki kahvaltımı bile çay yerine kahveyle yapardım hamileliğim boyunca tiksindiğim tek şey kahve oldu üzülmüyo değilim🥲ama en azından bebek için kullanmıyorum diye avutuyorum kendimi🥲bi fincandan bişiy olmaz diye düşünüyorum bence tüketilebilir