Merhaba bayanlar,
17haftalık hamileyim, bugun kontrole gittim, doktor vitamin yazdı ama tahlil, 3li tarama falan istemedi ve bir aydan görüşelim diye gönderdi. Bana baştan sovma gibi geldi ama tecrübesi olanlar aydınlatsın lütfen :) Bide cinsiyetine baktık, başta göremedi sonra hareketsiz bişeyler ye gel diye 20dkk sonra tekrar baktı kız gibi dedi, gizleniyor tam göremedi, cigazı da pek kaliteli sayılmaz sanırım düşük çözünürlükte. Ne dersiniz kızlar, başka doktora gitmeyi düşünmeli miyim?