Mervearc Kizlar hareketleri yogun hissettiğiniz oluyormu içten kasıyor sanki korkutuyor insanı doguruyormuyum diye🤭asiri hissediyorum kız bebek birde erken doğar derler ya normalmidir bu haftalarda bukadar yogun hareketleri hisstmem
fyznrilter Mervearc Normal cnm bende 29. Haftadayım, bizimkide kız. Maşallahımız var heleki geceleri hareket etmesinden uyuyamadığım çok zaman oluyor. 🤗🥰
Momlife1 Mervearc kız bebek erken doğmaz (40+3 doğurdum ablam ve arkadaşımda ) erkek bebek geç doğmaz (kuzenim iki oğlumuzda 38. Haftada doğurdu) zamanı gelince geliyor minikler 32 haftadayım çok çok hareketli son 3 4 haftadır hatta Birgün az geldi hareketleri ödüm koptu 😩doktorda buldum kendimi
annesi_ Mervearc bende yarın 30 haftalığa giricem benimde kız çok hareketli maşallah hiç uyumuyo bu kız 24 saat vuruyo bide kasıyo kendini geriliyo heralde çok fena karnım şiş oluyo bende bu hafta doktora gidicem inşallah iyidir sıkıntı yoktur
tlnnlt Mervearc dün kontrole gittim bende 29 haftalık oldum bazen baya baya hissediyorum sert dönüyor normalmiş ☺️ Doktorum rivayet olduğunu bazı kız bebeklerin 40 ta doğduğunu söyledi erken doğması cinsiyete bağlı değilmiş ama ben yinede kızım 38 de doğar diye düşünüyorum
fyznrilter Mervearc Valla aynen bende öyle diyorum bazen eşime de diyorum bizimki yine harekete geçti diye 🧡😅
Mervearc Momlife1 oyy ınsallah zamanı vaktinde doğsun yavruslar🤲😊 bide o var hareket hissetmeme .hamilelik nekadar ince bi detay aslında hareket eder korkarız,etmez korkarız Rabbım saglikla kucağımıza aldrsin
Mervearc annesi_ masallah masallah yavrulara aynen kasinca fena bi his oluyor insallah guzel haberler alirsiniz😊🌸
Mervearc tlnnlt oh bi nebze rahatlattı normal olmasi😊🥰aynen bi kaç arkadaşta yazmis kızı zamanında doğan 😇
Sedaince Mervearc benimde 29 haftalık bazen hareketleri canımı acıtıyor artık haftaya da kontrol var umarım iyidir
annesi_ Sedaince Aynen canım baya sertte vuruyo zaten sertleşmesi beni bitiriyo napcaz böyle bilmem bir an önce zaman geçsinde kavuşalım meleklerimize bizde rahat edelim😀
Mervearc Sedaince aynen benimde resmen yerimden hoplatioöyle iyidir Allahin izniyle minnos😇👼🏼Rabbım saglikla kucaklarimiza almayı nasip etsin yavrularimizi🤲🐣