mervesarp2005 Meyveli zararlı diye duymuştum ama sade soda ben hergün 2-3 tane içtim midem problemli diye. Doktorum da onay verdi hatta faydalı olduğunu bile söyledi. Ben sadece açınca bi kaç dk gazı çıksın diye bekliyorum hep.
Birglbiray Sade soda yararlı bile canım meyveli içme sadece ben de tüketiyorum günde 2 tane bazen mide yanmam çok oluyor geçiyor ikiyi
Edanurusta Benim midem rahatsız olduğu için soda içmeden rahatlayamıyorum. Mecbur meyveli içiyorum bende 😔