gbyalcin Ogretmenim7 çok severim 😍 bebeğimizin cinsiyeti belli olmadan önce erkek olursa Barlas Kaan koyacağız diye karar vermiştik, Türkçe isim takıntımız var bi de. O yüzden tam bizlik bi isim
ikibebisannesi Ayy çok sevdiğim bir isim ama eşimi ikna edemedim🤷♀️ Eşinde okeyse hiç düşünme bence😍😍😍
Ogretmenim7 elfmoom Yaaa🙈kaç haftalık oğlunuz? Bu isim başlarda ağır bir isim olarak gelmişti o yüzden emin olamadım
camellia Ogretmenim7 kulağada hoş gelen ve farklı bi isim ben severim bu tarz farklı isimleri bu ara herkes aynı tarz isimler koyuyor çünkü 😅
Elcnbykckr Ogretmenim7 kötü değil hatta benim için hiç bir isim kötü değildir ama bir yorum yapacak olursak biraz kaba geliyor söylerken canım ☺️ Ama tabiki sizin içinizin ısınıp ısınmaması önemli
Ogretmenim7 camellia heheh😄😄evet .İşte karar veremedik bakalım yavrum doğmadan karar versek artık iyi olcak😂