sulekbly Momy11 benımde 35+3 3kilo 60 gram dedi doktor göbeğinde kilosu dedi ben normal doğum düşünüyordum sezeryan olabilir gibi konuştu 😔
Mutluluknedirkii bahtnurr1 33 haftalıkken 1900 grdı gelişmemişti 2 hafta boyunca her sabah 3 yemek kaşığı keçi boynuzu pekmeziyle kaşar peyniri yedim . Günde 1 tane sade maden suyu içiyorum . Uyumadan önce de 1 bardak kefir içiyorum 2 hafta da 900 gr aldı bebeğim
bahtnurr1 Mutluluknedirkii 33 haftalıkken 1800dü benim canım doktor normal diyor , sabahları 1 kaşık pekmez 3 yumurta kaşar peynir öğlen muz akşam yoğurt soda tavuk yememe rağmen max 450gr aldı benimki yaa keşke daha fazla alsa rahat etsem
Mutluluknedirkii Bttll yemedim genellikle sebze ağırlıklı besleniyorum sırgan yemeği karalahana marul falan hafta da bir kere de alabalık yiyorum
Mutluluknedirkii bahtnurr1 bende üzülüyordum almıyor diye ama doktor da şaşırdı neyle besledin kız bebeği diye
bahtnurr1 Mutluluknedirkii yok senin zaten iyiymiş kilosu maşallah canım daha da iyi olmuş 😊 önde de gidiyordur o zaman bu kiloyla bişey dedi mi doktor doğum hakkında