32+2 haftalık gebeyim kızlar bugün muayenemde idrar yolu enfeksiyonumun çok olduğu söylendi haftaya takrar gel dedi ben doktora enfeksiyon geçmesse ne olucak dedim erken doğum olabiliyormuş başjna böyle bişey gelen varmı geçmesse haftaya gittiğimde doğuma mı alıcaklar anlayamadım bi türlü😒😔