Hatice_alkan42 Kalp rahim yada bikornis rahim olup hamile olan lar yada doğum tmm yapanlar var mı ben çok korkuyorum erken doğum riskim var inşallah tam zamanında doğar kafamda öyle çok soru varki boşuna mı panik yapıyorum
11isimsix Hatice_alkan42 benim kisi kalp değil ama perde şeklinde yukardan basıkmış 35 haftalık hamileyim ama rahim kısalması felan var
llFatma Hatice_alkan42 doktorunuz her şey normal diyorsa endişelenmeyin. Allah’tan umut asla kesilmez. Allah yardımcın olsun
Hatice_alkan42 11isimsix benimde yukarıdan basık dendi kalp gibi dendi siz ne güzel bu haftaya gelmişsiniz maşallah bende görürüm inşallah o haftaları Bi sıkıntı yaşadınız mı peki benim rahim agzina dikiş atıldı
Hatice_alkan42 llFatma doktorum işinde çok iyi ama konuşma sıfır beni hiç rahatlatmiyor iyi diyor ama bana yetmiyor galiba
11isimsix Hatice_alkan42 yok atılmadı 14 haftalık felan ken bi kan gelmişti sonra olmadı sadece başından beri bel ağrım var 30 uncu haftada 23mm olmuştu rahim ağzı şuan daha da azalmış yatıyorum dinleniyorum artık adalat hap kullanıyorum ciğer geliştirici vuruldum senin kaç haftalık
llFatma Hatice_alkan42 anormal bir durum olsaydı söylerlerdi kuzu. Kafana taktığını söyle seni bilgilendirsin. Ya da başka doktorlara giderek de içini rahatlatabilirsin biz burada bilmediğimiz için sadece öneride bulunabiliriz.
Hatice_alkan42 llFatma evet oda doğru kötü bisey olsa söylerdi yinede hamilelik yüzünden çok panik oldum hersey de bisey arıyorum
llFatma Hatice_alkan42 böyle yaparak da kendini uzup strese sokuyorsun bebeğin de etkilenir derdini doktora anlat kurtul.🤗☺️
Hatice_alkan42 11isimsix ben 14. hafta yim rahim filmi çekildi size bende pruloton iğne progestan kullanıyorum
Burcuosman Bana hicbir sıkıntıdan bahsetmediler kalp rahim dediler ama sorun olacağını sanmıyorum. Bunun bir soruna yol acmayacagini söylediler
Hatice_alkan42 Burcuosman benim baya içe girik Bi kalp dendi canım bikornis rahimede benziyormuş o yüzden riskli bir hamilelik dedi doktorum size rahim filmi çekildi mi
Burcuosman Hatice_alkan42 evet rahim filmi çekildi. Benim de oyle sanırım çünkü bir gebeligimi dıs gebelik sandilar. Rahmin bir ucunu tüp sandılar. Bana da bir doktor olumsuz konustu ama perinatolojide sorun olmaz dediler
Hatice_alkan42 Burcuosman 14 haftalık benimde kaybınız oldu mu hiç olduysa kaç haftalarda oldu benim 2 tane oldu hep diken üstündeyim
Burcuosman Hatice_alkan42 4 tane kaybım oldu Kanama alanı icin ilac kullandim kalbi durdu ikisinin. Biri 5 hafta, 2 si 6 hafta, digeri 7.haftadaydi. ilk haftalardaydi. 10.haftayi atlatmissin korkma hiç bu kez olacak insallah
Burcuosman Hatice_alkan42 bir de rahim diger gebeliklerden dolayı genişliyormuş bana doktor böyle demisti