Deryaiso Zeyneptuba ben yolk kesesini 8. Haftada görmüştüm canım biraz erken bebek göründüktrn sonra yolk kesesi oluşuyor diye biliyorum doktorum öyle söylemişti
ilkgebelik123-_ Zeyneptuba kuzum 5.haftada benimde yolk kesesi yoktu 2 yada 1 haftayı geçerek gittiğimde vardı
Adalina09 Zeyneptuba 5 haftalık için erken daha canım ben 5 haftalıkken gittim kesem aynı bu şekildeydi daha önce boş gebelik de yaşadım kese kocamandı bebek yoktu şuan herşey normal.gibi
Adalina09 llFatma bebeğin eşi canım bebek oluşmadan önce o oluşuyor ya doktorlar yolk kesesi diyorlar oda ister istemez kafa karistiriyor