muge1661 Omay0707 belkide kimyasal gebelik geçiriyordur, bende baktım görseline baya belirgin çift çizgi, hcg si ozaman yüksekti belki şimdi düşüşe geçmiştir ben öyle yorumlayabiliyorum şuan🤷🏻♀️ Tabi işin aslını hanımefendiye sormak lazım.
Omay0707 muge1661 paylaşımları cok fazla tuaf adet oldugunu söylüyor 2 gün sonra test atıyor fake olduguna inanıyorum ben
muge1661 Omay0707 ay gerçekten öyleyse çok saçma ya amacı ne böyle yaparak kendini komikleştirir , baya işsizmiş derim valla 🙄. Yine iyi tarafından bakalım belkide üstüne mi gördü. ? 🤔
Minik_mucizem2 Omay0707 kimyasaldı galiba değerleri yükselmiş ve düşmüştü hemen . Ama bu kadar kısa süre içerisinde imkansız yeniden hamile olmasi
Omay0707 muge1661 bi profiline bakarmısın 9 gün öncesine kadar ne paylaşmış ve şuanda neler diyor o kadar birbirne tutarsız ki