AnsZey İlk gebelikte bebeğin hareketlerini hissedebildiniz mi? Ben 17.haftadayım çok hissetmiyorum. Ultrasonda da hep yatıyor doktor çok bir hareket göremiyor. Kalp atışları var normal mi sizce?
AlyaEkmen_ AnsZey İlk gebelikte 22 23 e kadar hissedilmemesi normal 🤰benimde ilk gebelik 18.haftada küçük kıpırtılar hissettim 20den sonra bariz net hissettim şimdi 25+1 deyiz dışardan bile belli oluyor yakındır hissetmeniz sizinde 💙
Yagmur00 AnsZey daha kucuk uyuyor dur o canım bence hersey noraml kalbı atıyorsa ne gbı sıkıntısı Olcak ki
Gzmhsyn AnsZey bende 17 de az 18 de biraz daha şimdi 19 haftalık oldum daha net ama benimkide çok sakin arada yapıyor sürekli uyuyor
Deletedmom_33 AnsZey 17+2-3 gibi titreşim hissetmeye başladım ben. 18 in başlarında minik tırtıl yürüyormus gibi bı his oldu. 18+4 den beri kaymaya başladı şimdi 19+6 yiz 3 gündür net tekme vs kıpır kıpır
Dmlkdr AlyaEkmen_ sizle ben aynıyım hergün çok net hissediyormusunuz ve kaç defa ben bu durum için bugün hastaneye gittimde hazır sizi görmüşken sorayım dedim😍
AlyaEkmen_ Dmlkdr her gün net hissediyorum şükürler olsun ama genelde sabahları ve geceleri çok hareketli benim ki gün içerisinde koşuşturma falan olduğu için ancak uzanıp dinlenirsem hissediyorum 🤗
Havvanrs Şuan 20+2 gunluguz bazen boyle karnimda pit pitt atan bisi oluyo kayiyor gibi tam net anlamlandiramiyorum da hissettigimi acaba bebegimin hareketleri mi ?
Dmlkdr AlyaEkmen_ aynen gün içinde bende hiç hissetmiyorum sabah ve gece hissedebiliyorum endişe edip doktora gittim bugün çok normal günde 2 kere hissetmen yeterli 30uncu haftadan sonra 5-10 kere hissetmen gerekiyor dedi insan sürekli hareket etsin istiyor alıştırdı çünkü😂yok olduğunda acabalarım başlıyor
AlyaEkmen_ Dmlkdr gün içinde hareketli olduğumuz için hareket etse dahi hissetmiyoruz ancak uzanıp 🤗 dinlenirsek hissedilir 🙈
Dmlkdr AlyaEkmen_ sizi çok yakın görüyorum doğum tarihimiz bile aynı 17 ocak aklıma bişey takıldığında size sorabilirim 😍aynı olduğumuziçin çok teşekkür ederim rahatladım biraz daha biliyomusunuz konuşmuştuk benimde erkek demiştim benımki artık kız😂
Dmlkdr AlyaEkmen_ 18 AlyaEkmen_ 18imci haftada yanıldılar aslında ikili testte çok net erkek dedi bende anlamadım ama çok mutlu olduk 🤲🏻😍sağlıkla gelsinlerde hiç ama hiç önemli değil