GizMeh benim kızım da Aralık ortası ve ya sonu gibi doğacak inşallah ve Bitlis’te yaşıyoruz kar kış kıyamette 😀 peki ben akıllı annesi ne yaptım , ilk heyecanla kızıma 15 adet zıbın aldım ve hepsi kısa kollu agsshahaj 😀 uzun kollu almak hiç mi akla gelmez kimse de mi uyarmaz 😀🥺 uzun kollu zıbın da alın siz ❤️🥰