alininannesiii Karında batma hissi sağ tarafta yaşayan var mı bu durumu hareket ederken bıçak saplanır gibi oluyor
Sarisin_Anne alininannesiii 28 haftalığım bazen ayağa kalkınca aynısı oluyo. Doktora sordum normal demişti
Ftmsgr alininannesiii karnımda değilde sağ tarafımda kamurgamda batıyor hemde akşama doğru oluyor sırt üstü yatınca kitlenip kalıyorum belimden 30. Haftamdayım 😔
Burcuburcuylz alininannesiii benim de kalçama vurdu hareket edemiyorum resmen çok fazla baskı da yapıyor karnımın altına doğru Allah yardımcımız olsun son zamanlar çok zor
Aysenur_08 Kusciviltisi bendede oluyo vajinalde bi vuruyor bi duruyo sanki hiç ağrı olmamış gibi nedeni ne bilmiyorum ama bebek kafasını yerleştiriyor heralde bende 37. Haftama girdim artık
Kusciviltisi Aysenur_08 bana bıçak gibi batıyor o an yürüyemiyorum resmen ama vajinamda batma yok galiba bebeğim dönmedi o yüzden
Aysenur_08 alininannesiii sormayın zıplıyorum bazen o ağrıdan verdiğim tepkiler okadar komikki artık mecburen gülüp kızımla konusuyorum😂
Aysenur_08 Kusciviltisi bilmiyorum ama hareket ettilçe yada yürüdükçe diniyor gibi geliyor banada gel git yapıyo sürekli düzenli bi batma yada sancı değil ilk oldugu için sancı nasıl olucak onu bile düşünemiyorum ayırt edebilecekmiyim diye düşünüyorum açıkçası
Kusciviltisi Aysenur_08 Allah sizinki benimkinden farklı benimde ilk gebelik ama bence doğum sancısı fenadır direk ayırt edilir 🤦♀️😂
Aysenur_08 Kusciviltisi ay bilemicem batmalar sancı oluyo ama düzenli 5-10 dakikada bir olmadıgı için doğum göstergisi değil ama bakalım Allah yardımcımız olsun yani😂