Gulden27
Ben de 32 haftalık kız bebeğine hamileyim 4. Aydan beri aynı ağrılar bende de var ilk başta çok tedirgin olmuştum ama pelvik kendini soğuma hazırlıyormus öyle okudum bir yerde normal bir agriymis ama ciddi can yakıyor otursam kalkamıyorum yatarken sağımdan soluma zor dönüyorum 😔