ayveram
Merhaba, doktor kontrolum vardı 39+1 olduk. Üçüncü bebeğim... Diğer bebeklerim 41 haftayı geçince oldu ve kanala doğum esnasında suni sancı ile girdiler 😧yani tecrübeli bir anneyim aslında ama doğum konusunda tecrübesiz sayılırım. Kendi sancım nasıl bilmiyorum yani. Bebeğin başı yerleşmiş 1 2 cm açıklık var ama önceki doğumlardan dolayı normalmiş. Rahim ağzı da yumuşamaya başlamış.Merak ettiğim konu şu, İkinci yada üçüncü doğumunda kanala yerleştikten sonra ne kadar sürede doğum yaptınız? Şimdiden teşekkürler🌹