mercanmeb Umarım istediğin gibi normal doğum yaparsın 🙏🏻 Ama iş sezaryene dönerse, 34 gün önce sezaryen olmuş taze bi anne olarak korkulacak birşey olmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Asla başkalarının söylediğine kulak asma. Sütünde gelir, bebeğine de rahatlıkla bakarsın. Ben doğum yaptığım gecenin sabahında yataktan kendim doğrulup bebeğimi kucağıma aldım. İlk günden beridir de kendim bakıyorum. 🌸