ceylan_34 biliyor musunuz benim doktorum bana kilosunu boyunu söylemiyor haftası ile uyumlu herşey normal diyor o kadar. çünkü günde 2 3 kere de gitsen farklı ölçümler çıkabilir diyor. ölçüm sonuçta kusursuz olmuyor çok takılmayın ona der. sağlıklı olduğunu söylüyorsa sıkıntı görmüyorsa. bence böyle kafamıza takmamız lazım.