Kızlar ben 31. haftadayım bebek hareket ederken tekmeden çok sanki sürekli itiyor kendini kasıyor. Karnımın üst tarafında böyle bir çıkıntı oluşuyor. Top gibi hani. Acaba neresi diyorum merakta ediyorum. Sizlerinde öylemi acaba. Bide sağ soldan çok karnımın üst tarafında hareket ediyor.