Zuhalhlt hiç zorlamayın direk sezeryan olun 36+3 de doğum yaptım bebek aşagı inmemişti ilk doğum normal diye açılmam var diye yine normal olsun dedik ama ne çektiğimi bi ben bi Allah bilir aşagı inmişse herşey çok kolay ama inmemişse zulüm resmen yalvardım sezeryan istiyorum diye 8 cm açılma var bi de sezeryan acısı çekme dediler suni sancı taktılar 1 saat zorla indi bebek doğurdum bide minicik yani 2900 kilo ve başı 33 cm olan bebek beni mahvetti o yüzden hiç beklemeyin derim hem psikolojik olarak hem beden olarak çok yoruldum