Kızlar ben riskli gebelik geçiriyorum 24uncu haftadan beri erken dogum riskim var çok şükür yolun sonuna geldik sayılır 29+6 ama son bir haftadır rahmim sanki yukarı doğru batıyor gibi nasıl anlatsam idrarı tutunca bir sıkışıklık hissi olur ya aybi öyle oluyor sizlerde de oluyormu yoksa yolunda gitmeyen birşeylermi var yarın kontrolümde var rabbim sağ saglim gününde doğumasıni nasip etsin cümlemize insallah🤲🥴
Dualariniza ihtiyacım var kızlar çok endişeliyim🤲