Sibelgulerbaylan Arkadaşlar bugün 50 gr glikoz şeker yüklemesi yapıldı bir saat sonra kan verdim değer 76 mg çıktı anlayan var mı acaba normal mi
Sibelgulerbaylan Remziyeyalcn anladım canım teşekkür ederim acaba düşük mü dedim bende içtikten sonraki sonucum bu
Sibelgulerbaylan gldn065807 onu bilmiyorum söylemediler sadece aç gittim glikoz verdi içtim bir saat sonraki kan sonucu oluyor bu açlık mı tokluk mu bişey demediler