sadecenurrr Demir ilacını kaçıncı haftadan itibaren kullanmaya basladınız bir kaç yerde okudum ılk 3 ay kullanmayın dıuor ben 9 haftada basladım suan 11 haftalık aklımı karıstırdı demırım baya düşük
Clementinee sadecenurrr ben 19. Haftamdayım henüz başlatmadı doktorum ama bilmiyorum canım. Doktorun başlattıysa bir sorun olmaz
Sirince-anne34 sadecenurrr bana doktorum mide bulantısı yapar diye ilk 3 ay vermedi 3 aydan sonra verdi
Busra2013 sadecenurrr benımde baya dusuk ben turkıyede tatıldeyken ogrendım hamıle olduhumu ordakı doktor kan surubu verdı 5 haftalıktım daha ıctım ısvıcreye dondugumde kan ıcın hap verdı haplar yan etkı yaptı sımdı serum kullanıyorum
sadecenurrr Clementinee özelde dahılıye dr yzdı ama doktor hıc guven vermedı yarın kendı doktoruma soracagım bi kaç yazı okudum ılk 3 ay demir vitamın ılacları zararlı dıye 😔
sadecenurrr Yagmur00 ılk 3 ay kullanmak tehlıkelı yazıyor bazı yerlerde gıttıgım doktorda pek guven vermedı acıkcası
Karadenizli_ sadecenurrr ben 19 haftalıkken başladım hatta doktor kanın iyi ama yinede başlayalım dedi. fakat başlamadan öncede her sabah aç karnına 1 tatlı kaşığı pekmez yerdim. onun faydası oldu diye düşünüyorum .
camellia sadecenurrr tam hatırlamıyorum ama ilk 3 ayımı bitirmiştim sanırım kan değerlerimde demirim düşük çıkınca aile hekimim vermişti hala kullanıyorum
llFatma sadecenurrr 16.haftada aile hekimim başlattı kuzum. İlaç kullanımını doktorlarına söyleyerek alabilirsin. Kadın doğum ve aile hekimini derdini anlat yol gosterirler
Smy1 sadecenurrr herkesin ihtiyacı olan süre farklı olabilir canım ben 3. Aydan sonra başladım belki senin daha erken almaya ihtiyacın vardır doktorun bilir en iyisini🙂
tgbsn_00 sadecenurrr bu gereksinimle alakalıdır canım demirin azsa hemen başlatır bir zararı yok ilaç konusunda kimseyle kendini kıyaslama
BMelek sadecenurrr ben hep kullaniyorum zaten hamileligimde de ogrenir ogrenmez doktorum sabah aksam icmemi onerdi. Benimde hep dusuktu. Doktorunuz gerek duydugunda verir zaten
Betl sadecenurrr demir eksikliğin varsa ve düzelmezse mecbur kullanican doğumdan sonra bile… İlk gebelik düşüktü günde 2 tane aldığım bile oldu