Ya zaten normalde de migrenim var ama suan 28+5 im uyandgmdan beri acayip bi bas agrım var bu aralar oluyo genelde sabahları bas agrısı mide bulantısıyla kalkıyorum sizde de oluyor mu neler yapıyorsunuz gecmesi icin. Bu aralar zaten acayip bi halsizlik var üzerimde ev isleri kalıyo hep moralim cok bozuk cidden :(