Zeynep16100 112 çalışanıyım, küvöz içi oksijen demek bebeklerin kendi kendine nefes alabiliyor sadece bulunduğu kapalı ortama dışardan oksijen veriliyor demek normal oksijen hortumunu sadece küvözün içine sarkıtıyorlar bebeğe teması yok onlar o ortamda daha güzel oksijenlenmiş oluyorlar henüz minik doğdukları için vücutları yeni adapte oluyor dünyaya ara ara oksijenle desteklemek bebekleri rahatlatıyor gelişimini destekliyor endişeleneceğin bir durum yok işler iyiye gidiyordur serbest oksijen aldıklarına göre 🌸