Nilnil ben sezeryanla doğum yaptım hiç alakası yok bir gün öncesi tüm hazırlıklarımı yaptım öyle gittim hastaneye. Oje konusu da kuaföre gidip manikür pesikür yaptırdım kendi setlerimle tabi oradaki bayan bana ameliyata ojeyle alınmıyor dedi sebebini bilmiyorum ama o yüzden sürdürmemiştim