Kızlar ben 31 haftalıkken bebeğimi kaybettim ve 4 ekimde Doğum yaptım 40 ımın çıkmasına 10 gün kalmıştı sancılı adet kanamam gibi kanamam oldu ve hiç adet olmadım hamile olduğumu öğrendin doktora henüz gitmedim şimdi ben sat olarak 12 kasım mı oluyor yoksa 3 kasım mı? İşin içinden çıkamadım