sedanuryerlikaya Kızlar, 28 haftalığız kilomuz 1.150 gram sizce nasıl normal mi? Bebeğe kilo aldırmak için ne yapabilirim?
Yagmur00 sedanuryerlikaya doktor ne dedi canım bence norma 29 haftalık 1 200 falan yani cok zayif degil
ecemsmom sedanuryerlikaya normal gibi benim 27. Haftada 1100 dü ama doktorum birazcık önde olduğunu söylemişti
Kerem_mom Benimki de tombiş ve suyu fazla . Ben meyve çok Yedim o ara , özellikle kelek , salatalık ve muz. Bir de kaşar peynir diyorlar . Nesguikli sütte çok içtim 2 haftada arttı kilo bu arada
Kerem_mom sedanuryerlikaya ben 1 ekimde doktora gittim tam 29+0 dım ve kilosu 1470 dedi. Ama o haftada 1200 falan olmalıymış suyu da fazla demişti