zehranurr Minekorkmaz böyle bir durumla karşılaşmadım ama çoğunlukla anne karnındayken ya da doğum sonrasında kendiliğinden kapanıyormuş
Kelebek- Minekorkmaz evet canım hem ablam yaşadı perinatolojiye gitti bakıldı vs doğumda hiç bir sıkıntı olmadı sağlıklı şuan yeğenim. Aynı şekilde arkadaşımında başına geldi perinatoljiye bile gidememişti ama bebeği sağlıklı çok şükür.
Minekorkmaz Kelebek- maşallah çok şükür inşallah bende bir sorun yaşamadan kucağıma alırım yavrumuu 🤲👼