Karyakal https://resimyukle.io/r/XOoAzjyEeo https://resimyukle.io/r/5N6fwn66Ip kizlar en altakini bu sabah yaptim en usten baslarsam yumurtlamanin 7. 8. 9 . En altaki de 10. Gunu cok erken oldugunu biliyorum kan verdimn1 bucuk da cikacak sizce var mı
Belizmoms Karyakal çok erken yapmışsın çıkmayabilir ama çubuklarda silik çizgi var inşallah kuruma çizgisi değildir inşallah gebelik vardır rabbim gönlünüze göre versin inşallah buraya da yazın 🥰
Belizmoms Karyakal o zaman adetini bekle sana erken dedim çünkü sanırım 14. Günde kana geçiyor beta hcg adetini bekle bakalım nasibinde varsa çıkar muhakkak
Fatnur38 Heyecanını sabırsızlıgını cok iyi anlıyorum canm ama bukadar sabırsız olma hergün test yapyosn kendni yıpratyosn yapma günü geldigi de yapıp zaten ögrenirsin hem bu stres felan da tutunmaya engel olur belki düşünme akısına brak braZ