Arkadaşlar 14 eylülde 3.gün 2 tane embriyo transferi oldu arkadaşımın. 10 gün önce bta hcgsi 500 çıkmış. Bugünde kontrole çağırmış doktor. Ama sadece keseyim görmüş . 5 haftalıkmış. Normal mi sizce tüp bebek yaptırıp bu durumu yaşayan var mı merak ediyorum sonradan bebek gözükür mü