Zeynfar
Ben kadin doguma gittigim de butun hormonlarim normal cikti sadece tiroid cok yuksek cikti onu duzenlemek icin endokrine ciktim tiroid icin hap verdi onu kullanirken dongum de duzene girdi ama suan kullanmiyorum daha dogrusu unutuyorum hep 🤦🏻♀️ siz de hormonlariniza baktirin endokrine cikin detayli taramadan gecmistim ben devlette