Merhaba ben 24 temmuzda bebeğim 9 haftalık iken düşük yaptım ve kürtaj oldum şimdi bebek tekrar istiyorum fakat kürtaj sonrası ne hemen hamile kalmış beklememiş gibi söylemlerden çekiniyorum doktor hemen kalabilirsin hamile demişti ama ben bekledim size sormak istedim danışmak istedim nasıl yol izlemeliyim sizce