Arkadaşlar öncelikle kusura bakmayın, ama belki aynı durumda olup çaresini bulan vardır umuduyla yazıyorum. 9+3 haftalık hamileyim. Mide bulantım yok çok şükür ama ağzımdaki acı tat dolayısıyla iştahım çok açık sürekli bir şeyler yiyorum. Ama sıkıntı şu ki tuvalete çıkamıyorum. Bu durumda ne yapabilirim, fikri olan var mı?