ilkgozagrimhavinim 15kasim hiçbir zaman baş geliş durmak istemedi. Ya yan durdu ya da ters. Canı nasıl isterse öyle🤷🏼♀️ hep aşağıdaydı karnım ama iyice düştü sanki.
15kasim ilkgozagrimhavinim benimki de 15 gün önce baş aşağıdaydı şimdi geri makat dönmüş bugün 34+0ım umarım baş aşağı döner diye dua ediyorum sürekli
Elcnbykckr Canım 29haftamdayım Benimde karnım böyle çevremde karnın asağı da diyende var hatta doktoruma sordum hayır olması gereken normal dedi herkesin vucut yapısı aynı değil dedi
Happy-41 ilkgozagrimhavinim benimde kızım olacak ve göbeğim bu şekilde 😊zamanında sağlıkla gelsinler kızlarımız 🙏
Durunbigeldim kubra344 benim makat gelişti karnım yukardaydı kafasını hissediyordum zaten yukarda dönmedide öyle doğmak istedi😄 senin ki düşmüş gibi sanki
minnakannesi1 ilkgozagrimhavinim gayet normal endişelenmeyin.. eğer çok agriniz varsa bir acile gidin kadın doğumu olan
pikachuu ilkgozagrimhavinim merhaba 35. Haftada bebegin kafasi yerlesti ve assagi indi. Doktor 36 ya kadar sk disini gelmesin dedi suan tam 36. Haftama girdim yarin kontrolum var. Alttan muane ederse soyler doktorun inmis yada inmemis dye. Ben suan wc ye bile zor yuruyorum
Prens1prenses2 ilkgozagrimhavinim ben 28+5 olduk ama benimde aynı yerde aşagıda karın düşmesi doğumdan bir kaç hafta önce düşüyor diye biliyorum canm seninki normal yani