Arkadaslar bn bugn farklı bi ilde oldugumdan ötürü baska bi doktora gıttım b12 düşük cıktı iğne kullanmam gerektıgını sordum. Sakıncalı kullandrmıyoruz dedı. Ama daha önce giittiğim doktor 5 tane yazmstı 3 tanesını olmuştum. Kullanan var mı iğne ben gibi. Her doktor bişey diyor kafalar karışıyor.