Mucizem21 Bende çok kararsz kalmştm beşik konusnda çok araştrmştm ama park falan beğenmedğm için ahşap istyrdm hep en son agashi ahşap beşik aldım çook memnunum çokk güzel hem görsel olarak hem de kullanım olarak oda yaptm şimdi orada ama altı tekerlekli olduğu için yattğm odaya falan da rahatlıkla taşıyablrm bu yüzden aldm çok güzel ve kaliteli olmasna rağmen uygun baya ve 3 4 yaşına kadar da kullablr bakablrsnz intrnttn agashi beşik yazp sepetten çok çok iyii benceee 💁