elifpusat Kizlar 39.1 günlük gebeyim sabahtan beri belim adet sancısı çeker gibi agriyo sizce beklimmi artsın diye yoksa gidip beni artık dogurtun mu diyim 🥴🥴🥴
camellia elifpusat bende 38+1 im bendede sanki ertesi gün adet olacakmışım gibi ağrım oluyor ama doktorum sancıların 2-3 dk da bir gelirse hemen gel dediği için bekliyorum bakalım ne zaman gelecek
RedFlower elifpusat benimde bir gün önceden girmişti belime ağrı. ertesi gün gece doğum yaptım. sancını bekle. anlarsın zaten. dakika tut sancı girince. 5 dk da bir girmeye başlarsa o zaman git.
elifpusat Dilekcnkn tam olarak bel ağrısı ama yoğun sancıların artmasını beklicem büyük ihtimalle eşimle konuştum oda öyle dedi zaten hazır tetikte bekliyoruz