Edanurkeles vala arkadasim benim acim cok oldu, bu doktor kaynakli degil cumki benim vucudum yarayi hem gec onarir hemde iz birakir, 2 normal dogumumda var bana sorarsan normal mi sezeryan mi kesinlikle normal derim,33 gun oldu halaaaa icim aciyor dogrulurken, kalkarken..ama suanimi aslaaaaaa dert etmem,cunki ameliyat sonram kotuydu baya