Son 1 yıl içinde 90 gün sigortalı olman gerekiyor. Benim iş yerindeki muhasebecim öyle demişti 32 haftada izne ayrılabilirsin bu zamana kadar zaten 90 günü tamamlarsın. Hatta çok rahatsız olursan işin ağırsa sağlık ocağıda doktor da 1 hafta filan rapor veriyor